Çarşamba, Mart 11, 2009

Happy duck (mutlu ördek:)

Bir annenin en büyük keyfidir sanırım çocuğunun adım adım büyümesini izlemek.. Nerdeyse altı aylık oldu yavrucum.. Pek çok şeyi anlayabiliyor algılayabiliyor.. Sinirleniyor istedikleri yapılmayınca mesela... Bu zamanlarda herşeyi ağzıyla test ettigi için yiyecekler daha özel onun için... Oyuncaklarını kaldırırken önünden eğer içinde havuç vs varsa kesinlikle kaçırmıyor atlıyor üstüne...Biliyor yani o yenecek bişey..:) İştahımız bayaa iyi şu an.. Umarım hep böyle gider.. Yemek yedirme noktasında zorlanmam...
Bu keyfinin nedeni annesinin ona artık kaşıkla bişeyler yedirmesi..:) Kaşık mamasına başladık.. Bazende sebze corbasi yapıyorum ona (henüz iki defa:) bayılıyor... Happy duck ismini bu yüzden taktı annesi ona...
Ve fotoğrafının çekildiğini anlayıp poz veriyor artık oğlum... Önceleri herseyi bırakıp bön bön makinaya bakıyordu.. O yuzden alık alık baktığı bi sürü fotoğrafı var...:) Simdi ise gülümsüyor, şaklabanlıklar yapıyor makinayı görünce... Tarihe bakınca böyle gezmesi için erken ama burada havalar ısındı ve ben mutlu oluyorum oğlum atlet giyiyor... Annelik böyle bişey galiba.. Çocuğunun herşeyinden mutlu olabilmek...
Anneside bütün işini gücünü bırakıp oğlunun sevimli anlarını yakalıyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder